Sakari Puisto
PSPirkanmaan vaalipiiri
Kyllä se käy, arvoisa puhemies! Tulkitsen niin, että tälle lakiesitykselle löytyy kannatusta ja sitä pidetään tärkeänä ja tarpeellisena tärkeässä asiassa. Mitä tulee edustaja Hoskosen havaintoihin, niin ihan samoja kysymyksiä tästä jätekäsittelystä kyllä olen ihmetellyt pitkään. Kuten hyvin tiedätte, olen samoilla linjoilla kotimaisen energian tärkeydestä ja sen saatavuudesta paikallisesti, jolloin tällaiset kummalliset logistiset järjestelyt myös poistuisivat tai ainakin vähenisivät huomattavasti jo sillä.